Hello from Uruguay

25.09.2013 13:50
#1
Di

Hallo aus Uruguay

Ich bin ein Sammler Tisch und Feuerzeuge, besonders alten und komplexen Mechanismus, so zahlen besonderem Interesse für deutsche Marken, die durch ein ausgeklügeltes Mechanik auszeichnen.
Sorry für die Übersetzungen meiner Botschaften zu Deutsch und Englisch, die schlimmer Ich bin sicher, wir können gut verstehen.
Das Forum war sehr interessant und mir sammelt eine große Anzahl von wichtigen Sammlern, von denen ich die Absicht zu lernen und wenn möglich meine Erfahrungen.

Grüße an alle und sehen Sie einige meiner Feuerzeuge in http://www.flickr.com/photos/20933406@N0...D-8DnUea-8DnUv6

Hello from Uruguay

I am a collector table and pocket lighters, especially ancient and complex mechanism, so pay particular interest to German brands that are characterized by a sophisticated mechanics.
Sorry for the translations of my messages to German and English, the worse I'm sure we can well understand.
The forum was interesting me and gathers a large number of important collectors, of which I intend to learn and if possible share my experience.

greetings to all and can see some of my lighters in http://www.flickr.com/photos/20933406@N0...D-8DnUea-8DnUv6


 Antworten

 Beitrag melden
26.09.2013 14:47
avatar  andrea
#2
avatar

Hallo Dimitri,

ich freue mich, dass Du den Weg im Forum gefunden hast. Viel Spaß wünsche ich dir.

Gruß
Andrea


 Antworten

 Beitrag melden
26.09.2013 18:39
#3
avatar

Hallo Dimitrik,
viele Grüße aus dem fernen Deutschland.
Da sind ja schon ein paar schöne Lighter in deiner Sammlung.
Viel Spass im Forum wünsche ich dir.

Gruß Hartmut


 Antworten

 Beitrag melden
26.09.2013 19:51
#4
avatar

Hallo Dimitrik,

willkommen bei den deutschsprachigen Feuerzeugsammlern.
Viel Vergnügen, es gibt hier jede Menge schöner Feuerzeuge.

Gruß Franz


 Antworten

 Beitrag melden
26.09.2013 20:51
#5
avatar

Hello Dimitrik,

welcome here in the forum. Nice to meet someone from the other end of the world here. You have beautiful lighters in the showcase! One thing I noticed immediately because I've been looking a long time for this model - see photo below.

Greetings

Wilhelm

Bildanhänge
imagepreview

kw.jpg

download


Aufgrund eingeschränkter Benutzerrechte werden nur die Namen der Dateianhänge angezeigt Jetzt anmelden!

 Antworten

 Beitrag melden
26.09.2013 21:09
avatar  Hesse
#6
avatar

Hi Dimitri.

Welcome to the Forum.
I think you've found a very good place to find informations about old and beautiful lighters; especially lighters which were made in Germany and Austria.
Don't worry about the language, we will surely find a way to communicate.

Best wishes to Uruquay
Hesse


 Antworten

 Beitrag melden
27.09.2013 13:22
avatar  Kay
#7
avatar
Kay

Hello Dimitri,

welcome to the club - have fun !!


 Antworten

 Beitrag melden
27.09.2013 17:39
avatar  Seb
#8
avatar
Seb

Hallo Dimitri,

willkommen im Forum! Hier finden Sie alles, was Sie brauchen, hier!
welcome to the forum! You will find all you need here!


 Antworten

 Beitrag melden
28.09.2013 10:21
avatar  Mylflam
#9
avatar

Hello Dimitri,
from Offenbach/Germany many greetings to you - now we are really international
Enjoy the lighterclub and have a lot of fun here.
Matthias


 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!